24 Nisan 2009 Cuma

Msn Nickleri Kişisel İletileri

кιм ∂ємιş ѕαянσşℓυк кöтü ∂ιує вєη нєяşєуιмι αуıккєη кαувєттιм

ßéndén éLéktrik aLamayanLara traFo SokSam Né FaydA ?

Ben raptim, çok mantık teptim, hiç değil heptim.
Koyu karamsar renktim, velhasıl çiftesinde pektim.
binlercesine karşı yektim.

тıq тıq тıq !!! кιм σσσ! ! ! вєη αşк !!~ вι ѕιктιя gιт унα !!!

ѕєη νσ∂αƒσηє gιвι αηı уα$αякєη вєη тυяк¢єℓℓ gιвι нєяуєя∂є ѕєηι çєкємєм

нєя уıℓ яαкıуα кαтıℓαη ѕυ мιктαяı 160 мιℓуση тση. gєℓιη ѕєк ιçєℓιм кυяαкℓığı öηℓιуєℓιм.

[a=1][c=#FF0080][b]тıq тıq тıq !!! кιм σσσ ¿? вєη αşк !!~ вι ѕιктιя gιт унα !!![/b][/c][/a]


Nerde O Eski AşkLar ¿ Şimdi Mecnun KüpeLi , LeyLa İse Kaşar .

Zemane kizlari artik sadece oturum aciyor malesef yufka acana rastlamadim. ( neymis yufka makinasi varmis mis bababab )

"Kendine İyi Bak"Derler Kurşunu Kafana Sıkıp Giderler''

éLé$tiRmé ßéN!.. ßéYéndiYSén takD!R éD....! h0$una qiTmi0r muyum kaFana taq:Ma siKdiR éDD..!

ςєђєภภєt

Bize yol verene biz otoban kurarız…

Allah’ M yqmrr yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!

KRALIN YANINDA KRALİÇE OLMAK VARKEN, PEZEVENGİN YANINDA OROSPU OLDUN, AMA BOŞVER LAYIK OLDUĞUN YERİ BULDUN...

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD.! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

Bizim aşkımız bir
Türk filmi Gibiydi Baştan bakınca Sonunu Görebiliyordum ..

Alfabe artık 28 harf, "O" şimdi asker!


őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг…

aRaMaSın Maus'un 0 Şimdi iZmit'te! ! !

kALbimden sadece kırıkLarı bıraktın bana.. Geri döndüünde sokucam sana xD

Kimi KafasInIn Pé$indé Kimİ Ka$arIn Pé$indé Hérkés ßaksın éstiği Yéré [c=#A40052][b]ALém ßizim Pe$imizdé. .[/b][/c]


Ne şeqil için Göt Verenle Ne De Götveren için $ekilden $ekile Girenle!! iŞim oLmaz...

уαρмα вє αzяαιℓ , мαяισ'ηυη вιℓє 3 ¢αηı ναя

∂üη ηєƒєѕιм∂ιη вυgüη ηєƒяєтιмѕιη.!

вιz∂є уαѕαмαк ναя.уαℓναямαк αѕℓα.вιz∂є ѕєνмєк ναя.αℓ∂αтмαк αѕℓα.нαуαттα нι¢

ѕєνмє ѕєνєиє ιнαиєт єтмє.є∂єиι αѕℓα α-f-f-є-т-м-є:

!nat etme Gök yüzü ağLayamaZSın ßen!m kAdaR..!!

yaLnIzLık gErçEk dEmEk gErçEk ßizi çEkEcek

Yaşlanarak Değil , Yaşayarak Tecrübe Kazanılır . Zaman insanları Değil Armutları Olgunlaşdırır.!

tânrım yànınà àLıver.. yòq dèrSèn Dùnùmù gèrì vèr....!!!

ñø Wømàn `nø Cry

KRALIN YANINDA KRALİÇE OLMAK VARKEN, PEZEVENGİN YANINDA OROSPU OLDUN, AMA BOŞVER LAYIK OLDUĞUN YERİ BULDUN.

ÂLEMÎ ÂLêm ÿâpâñ û¢ ßê$ ¢âkâL’sâ … KRALLIK ßîzê ÿÂkî$mâz…

çoK Çakal Tanıdım Ama Hiç Biri Senin Kadar Professiyonel DeğiLdi ..

İTALYADA AŞK TRAJEDİ FRANSADA KOMEDİ ALMANYADA DRAM BİZİM ÜLKEDE HARAM!!!!

Selam Ve Dua iLe BaşLar Çatılır KAŞLAR EĞİLİR BAŞLAR EN GÜZEL AŞKLAR Gebze'de BAŞLAR

§€Ñ TÂTLÍ ßÍR Lͧ€LÍ ß€Ñ HÂ¥ÂTÍ ØLMÂ¥ÂÑ ßÍR §€R§€RÍ
HØR GØRM€ ߀ Lͧ€LÍ ßÛ §€RS€RÍ ßÍR Lͧ€LÍÑÍÑ €§€RÍ…!!!

buRda etiKet geçmeZZz. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar,buRası "Türkiye" YoqqH öyHLe!

né oLDum deme ne oLCamDa déMe . . ne oLuyo naaNn Dé.) ehuhueh xD

no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susJan xD

DnYaYa Téq ArmAqaNm OrtA ParMaqıım

akıLLısı Bizi bLmaz.. deLisi q*tüMüzden ayrıLmaz

••• AkLına GeLirim ; AkLın GideR ... •••

güℓü ѕєνєη ∂ιкєηιηє кαтℓαηιя.кαктüѕü ѕєνєηє ναу вєє xD

Su kücügün,sürahi büyügün

нєя тєѕвιн çєкєη мαƒуα σℓѕαу∂ı , ιмαмℓαя αℓємιη кяαℓı σℓυя∂υ

qiDéné yoL véRéceqsin qi .. qéLen ayaqTa qaLmasın ..

öNc3 q3NdiNi q3LişTiR soNRa b3Ni 3LeşTiR..!


Ne ŞeKiL İçİn WeReNlE NeDe WeReN İçİn ŞeKiLdEn ŞeKlE gİreNlE İşİm OlMaZ ..... Ne şeqil için Göt Verenle Ne De Götveren için $ekilden $ekile Girenle! ... i$im oLmaz.

Keşke Hep Cocuq KaLsaydımda ; Dizimdeki Yarayı En Büyük Acı Sansaydım..

Bu aRaLAr oT TakiLiYom isTéYén.. ézip GéÇéR isTéYéN SARIP iCéR!

Síz kµtµ kµtµ pénsé øynârkén , bíz kµtµ kµtµ EFES í¢íyørdµk

Yüzz verip aDam ettiySemm..SıfırLa çarpar yok eDermm

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..! xD

SeN Benim Hayatımda Piyonsun.. Seni kaybedersem 2 Puanım gider . Ben senin Hayatında ŞaH ım .. Beni kaybedersen Oyun Biter

[[..DeĞeR veRmek SaDece matematikDe i$e yaRaR..]]

Bu Sözlerim sana KaPaK olSuN !! iyi oturttum HeLaL olsun .. TiPiN yok ki ŞeKLin olsun .. HaDi janıM iKiLe Yolun açık olsun...

Rekabet Etmem Rekqabet YARATIRIM ona Buna DeğiL Ben Sâdece
DALGAMA Bakarım....!

^ Kısa mSjda BiLéé 16o kaRekter waR ama snde Oda Y*0*K.

iN$aNLaR VaRDıR SéVGiY£ LaYıKTıR ! iN$aNLaR VaRDıR SéVGiNiN £N YüCéSiNi V€RSéND€ A$aĞLıKTıR ...

MéLékTim $éyTaN dédiNizZ arTıq $éyTaNım HépiNisS GöRécéqsSiNizZ !!

๑ॐнαуαтıм∂α qєяι ∂öηüşüм кυтυѕυ αçıℓмαz..вєηιм тєq вιℓ∂ιqιм вιя кєяє∂є ѕιℓ∂ιqιм

Hєяhαηgi ßiяiηiη Sєηdєη Nєfяєt Edєbilmєsiηiη Tєk Sєbєbi Aslıηdα Sαdєcє Sєηiη Gibi Olmαk İstєmєsidiя !

нayaтın en acıмaѕız şarтlarında вιle yüzüмüzden вedava тeвeѕѕüмü eĸѕιĸ eтмedιĸ вιz ιnѕanları ιnѕan oldυğυ ιçιn ѕevdıĸ...™

Kiмśe ĐéiŁiм,
KiмśeyŁé ĐéiŁiм,
kéηĐiм ĐéiŁiм,
kéηĐiмiη hi¢ ĐéiŁiм,
βurĐa déiŁiм,
orĐa hi¢ oŁмi¢aм .

‘‘‘ õłŭм БїЯ ỳσќ σŁuѕ ďέϊІ ŷέŋϊđěŊ шǻЯ θІuѕĐŔ

**HayaTımdaki en büyük RisSk^i sana gözLEriMi kaçIrIr İken aLmışTım.

Son KéLimém OLsun Aydınlık, Son NéFésimdé Karanlık.. Sor kéndiné: 'Hani nérdé DéLİKANLILIK?'... Yaptığın apaçık kOLPaLıK...!!!

İtLé köpékLé uğra$acak waktim oLsaydı,vétérinér oLup séni tédavi édérdm.

Vaktini ÇaLacağım ßéLki Ama Hadi ßana Até$é VériLmi$ 1 CümLé Sonu ßuL..!

0na Suna de!l ßen $adec£ dalgaMa ßakarım g£rçekler acıDır gerçeĞ!m acıtırım!..

Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм.....!

ßeni qörünce MaŞaLLah de.! Çok isti0sanda İnşaLLah De!

тαятιѕмαуι вιℓмєуєηℓєя кανgα є∂єяℓєя

' Bi daiRe çiZ iÇine giR kenDi çapınDa eqLen işTe..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayyac

Sayyac